Kereskedelmi asszisztens

Feladatok

• Kereskedők munkájának támogatása
• Kereskedelmi ajánlatok, szerződések, megrendelések és visszaigazolások készítése
• A cég más osztályaival (pénzügy, logisztika, controlling) történő folyamatos együttműködés
• Kimenő számlák előkészítése
• CRM rendszer kezelése
• Rendelések rögzítése

Elvárások:
• 1-2 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
• MS Excel és MS Word program erős felhasználói szintű ismerete
• Nyitottság tanulásra, új ismeretek megszerzésére
• Jó kommunikációs készség, stressztűrő képesség
• Precizitás, gyors munkavégzés

Előny:

  • Informatikai területen szerzett tapasztalat,termékismeret és/vagy közbeszerzési ismeretek
  • Vállalatirányítási rendszer kezelésében szerzett gyakorlat
  • Ügyfélkapcsolati tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Stabil vállalati háttér
  • Kellemes munkahelyi légkör
  • Fejlődési lehetőség
  • Magasan kvalifikált szakembergárda
  • Biztos jövedelem

Munkavégzés helye: Veszprém

Jelentkezés: Az allas@macrotel címre küldött önéletrajzzal és motivációs levéllel

Hozzászólások lezárva.