
Feladatok
• Kereskedők munkájának támogatása
• Kereskedelmi ajánlatok, szerződések, megrendelések és visszaigazolások
készítése
• A cég más osztályaival (pénzügy, logisztika, controlling) történő folyamatos együttműködés
• Kimenő számlák előkészítése
• CRM rendszer kezelése
• Rendelések rögzítése
Elvárások:
• 1-2 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
• MS Excel és MS Word program erős felhasználói szintű ismerete
• Nyitottság tanulásra, új ismeretek megszerzésére
• Jó kommunikációs készség, stressztűrő képesség
• Precizitás, gyors munkavégzés
Előny:
- Informatikai területen szerzett tapasztalat,termékismeret és/vagy közbeszerzési ismeretek
- Vállalatirányítási rendszer kezelésében szerzett gyakorlat
- Ügyfélkapcsolati tapasztalat
Amit kínálunk:
- Hosszú távú munkalehetőség
- Stabil vállalati háttér
- Kellemes munkahelyi légkör
- Fejlődési lehetőség
- Magasan kvalifikált szakembergárda
- Biztos jövedelem
Munkavégzés helye: Veszprém
Jelentkezés: Az allas@macrotel címre küldött önéletrajzzal és motivációs levéllel