Szerződéses üzemeltetés

Mit kapok azért, ha havidíjat fizetek Önöknek?

Először is egy felelős rendszergazdát! Mivel tudjuk, hogy egy rendszer felállításánál a rendszergazda az, aki mindig mindent tud, ezért partnereinkhez felelős rendszergazdát rendelünk – aki úgy ismeri az Ön rendszerét mint a tenyerét. Nem csak ő dolgozik a rendszeren, de ő felel a folyamatos megbízható működésért.

Másodszor: a garantált reakcióidőt. Aláírt szerződéssel Ön biztos lehet abban, hogy hibabejelentését követően a szerződésben garantált időtartamon belül megkezdjük a hibaelhárítást. Ez Önnek csak egy telefonjába kerül – a mi gépezetünk máris beindul!

Harmadszor: távoli segítségnyújtást. ez a legnagyobb biztonságot jelenti Önnek – mert nem kell minden hiba elhárításához a jelenlétünk.
Kollégáink szakmai tapasztalatukat telefonon is latba vetik, hogy Önnek azonnali megoldást nyújtsanak! Így van ez a munkaállomási-,  szerver-, és telefonközponti hibák többségénél – nem minden esetben kell személyesen jelen lenni.
Működő internet kapcsolat esetén távoli kapcsolattal látjuk monitorát és át tudjuk venni számítógépének vezérlését. A telefonközpontokat típustól függően az interneten vagy telefonvonalon keresztül érjük el. A feladatok többségét ma már így oldjuk meg.
Hát nem biztonságos? Próbálja ki és aludjon nyugodtan!

A negyedik nagyon fontos előny a helyszíni segítségnyújtás. Ha a távolról nem tudunk megoldani egy problémát, akkor munkatársunk a helyszínen folytatja a hibajavítást.

Ötödik érvünk a felügyeleti rendszer. Okos szervereink folyamatos monitorozással figyelik az Ön rendszereinek állapotát, a jelentkező eseményekre nagyrészt még azelőtt reagálunk, mielőtt észrevenné.
Ugye erre nem is gondolt? Milyen kényelmes!

Ja és még valami!
A fix havidíj azért jó, mert a távoli és helyszíni megelőző karbantartással és hibajavítással töltött időtől függetlenül a havidíj minden hónapban ugyanannyi – vagyis hosszútávon kalkulálható, nincsenek meglepetések, váratlan kiadások!

És álljon itt még néhány érv – amely a fix havidíjas szolgáltatás mellett szól:

  • Ügyfélszolgálat. Készséges ügyfélszolgálati munkatársainknak helpdesk rendszerünkön vagy ügyfélszolgálatunkon keresztül jelenthetik a problémákat az Ön munkatársai, vállalkozásának dolgozói.
  •  Korlátlan számú hibajegy nyitás. Korlátlan hibabejelentés és javítás? Igen! Mi nem korlátozzuk a bejelentések és a hibajavítások számát. Szerződésünk az Ön rendszerének folyamatos támogatását garantálja.
  •  Garancia. Még a pénzét is visszaadjuk, ha Ön nem elégedett! Az általunk végzett munkákra teljes körű pénz visszafizetési garanciát nyújtunk. Amennyiben elégedetlen munkánkkal, a tárgyhavi díjat nem kell kifizetnie! Tevékenységünkre teljes körű biztosítással rendelkezünk, amely szintén az Ön biztonságát szolgálja.
  •  Bevált megoldások. A folyamatos közös munka során kialakulnak azok a bevált megoldások, ahogyan mi a legjobban segíthetjük az Önök napi munkáját. Ez minden szerződött ügyfelünknél egyedileg alakul – az évek során kifejlesztett, alkalmazott és bevált vállalati IT és telefonos megoldásaink segítségével!

 

Mit érdemes még tudnom a szerződéses üzemeltetésről?

 Mit jelent az IT üzemeltetési szolgáltatás?

A IT üzemeltetési szolgáltatás egy fix havidíjas szolgáltatás, ami vállalkozása teljes informatikai infrastruktúrájának üzemeltetését biztosítja. Ebbe beletartozik a

  • kábelezés
  • hardverek: szerverek, munkaállomások, nyomtatók, routerek, switchek
  • operációs rendszerek: szervereken és munkaállomásokon futó operációs rendszerek
  • alkalmazások: szokásos irodai alkalmazások és a szerződéskor egyeztetett alkalmazások

 

A munkatársaim hányszor vehetik igénybe a segítségüket?
A havidíjas szolgáltatás esetén – korlátlanul! És ez hogyan lehetséges? Mi tudjuk, ha jól dolgozunk, ritkán kellünk.

Miért előnyös számomra a havidíjas szolgáltatás az esetivel szemben?
Az eseti javítások nem szolgálják a megelőzést, hiszen elhárításukra a hiba bekövezése után kerül sor, amikor sokszor már nagy a „baj”.  A nagy baj viszont sajnos nem egy költséghatékony témakör – ezért javasoljuk annak megelőzését!

A havidíjas szolgáltatás során mi proaktívan, folyamatosan monitorozzuk rendszerét és még azelőtt beavatkozunk, mielőtt egy kedvezőtlen informatikai esemény hatással lenne az Ön vállalatának informatikai rendszerére és ezáltal az cégének működésre.

Győződjön meg erről Ön is – tekintse meg havidíjas szolgáltatási csomagjainkat! 

Eddig egy ismerősünk foglalkozott a gépeinkkel, milyen előnyöket kapok vele szemben?
Igen, ezt sokszor hallottuk már. A legnagyobb gond, hogy az ismerős nem mindig érhető el, nem mindig ér rá és nem mindig azt kapjuk, amit elvárunk – vagyis a profi szolgáltatást. Hányszor hallottuk már ezt, mielőtt hosszútávra leszerződtek velünk partnereink…

 Komolyra fordítva, mi ezt kínáljuk Önnek egy jól tervezhető havidíjért:

  •  Elérhetőség: A legfontosabb szempont, igaz? Mi mindig felvesszük a telefont ha Ön csörög! Minden vállalkozás életében előfordul, hogy azonnal van szüksége adatokra, megoldásokra, de ezeket akkor és ott magától nem tudja előteremteni.
  •  Ár/érték arány: A drágább mindig olcsóbb! Érdekes ugye, de így van! Eseti és havidíjas szolgáltatási árainkat összehasonlítva – mi pontosan tudjuk, hogy a tűzoltás nagyon drága mulatság! Sokszor többe kerül az egyszeri díja, mint egy éves díj apránként, havidíjas formában fizetve! Hiszen olcsóbb megfizetni egy profi szakembert havi díjjal, aki megelőzi vagy gyorsan megoldja a problémákat, mint bizonytalan ideig várni esetleg úgy, hogy közben nem működnek rész- vagy teljes rendszerek.
  • Garanciák: Cégünk holnap, sőt holnapután is elérhető lesz, mint ahogyan tavaly és tavalyelőtt, sőt még 5 éve is elérhető volt! Számíthat ránk! Telefonos ügyfélszolgálatunk és a helpdesk az elérhetőség garanciája, a csapat a szaktudásé, a pénz visszafizetési garancia a biztonságé.

Egy nem-profi sokszor nem ismeri a rendelkezésre álló optimális megoldásokat és technológiákat. Nincs garantált reakcióidő és nonstop felügyelet sem. Ha Önnek folyamatosan működő, a cégét kiszolgáló informatikai rendszerre van szüksége akkor azt az IT üzemeltetési szolgáltatás biztosítja Önnek.

Elkerülhető a rendszergazda távoli beavatkozása az informatikai rendszerembe?
Szolgáltatásaink árának versenyképes szinten tartásához nélkülözhetetlen, hogy a feladatok jelentős részét távolról végezzük. Amennyiben szükséges a rendszergazda kimegy a helyszínre. De szerződésünk részét egy szigorú titoktartási nyilatkozat is képezi – amelyben biztosítjuk Önt adatai biztonságáról!

Tényleg biztonságos az adataim szempontjából a távoli munkavégzés? 
Teljesen. Mi is, a bankok által használt biztonsági és titkosítási eljárásokat használjuk a távoli elérés során. Ez lehetővé teszi a munkaállomások képernyőjének, billentyűzetének és egerének közös használatát. A munkaállomási kapcsolatot csak a felhasználó közreműködésével hozzuk létre, az élő kapcsolatot egy ikon is jelzi.